Önemli Duyuru: 
6698 sayılı KiÅŸisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca hazırlanmış aydınlatma metnimizi okumak ve sitemizde ilgili mevzuata uygun olarak kullanılan çerezlerle ilgili bilgi almak için lütfen tıklayınız.
Teslimat ve kargo

Kategoriler

Teslimat ve Kargo

Teslimat ve Kargo
SİPARİŞ GÖNDERİMİ
SipariÅŸinizi verdiÄŸiniz ve sipariÅŸ onayını aldığınız anda size bir e-posta gönderilir ve sipariÅŸ kaydınız bize ulaşır. Yanginmarket.com.tr ilgili birimine sipariÅŸ kaydınız ulaÅŸtığı andan itibaren ürünleriniz taahhüt edilen süre içerisinde hazırlanır ve kargo firmasına teslim edilir. 
Yanginmarket.com.tr'de yer alan ürünlerden Depo stoÄŸunda bulunan ürünler 3 iÅŸ günü içinde sevk edilmektedir. 
Cumartesi ve Pazar günleri sevkiyat yapılmamakta ve pazartesi kargoya teslim edilmektedir. Kargo firmalarında yaşanabilecek gecikme ve sorunlardan dolayı Yanginmarket.com.tr sorumlu tutulamaz.

KARGO FÄ°RMASI
SipariÅŸlerinizin gönderimi anlaÅŸmalı olduÄŸumuz Yurtiçi Kargo firması ile yapılmaktadır. Sevkiyat için baÅŸka bir kargo firması isteÄŸiniz maalesef kabul edilmeyecektir.
 
KARGO ÃœCRETÄ°
Kargo ücreti toplam sepet tutarına ve sipariş edilen ürünün hacmine göre göre değişiklik göstermektedir.
• Sitemizde bulunan bazı ürünler yukarıda belirtilen kargo ücretleri dışında tutulmaktadır. Bu ürünlerin kargo koÅŸulları ürünün detay sayfasında belirtilmektedir.

TESLÄ°MAT SÃœRESÄ°
Teslimat süresi, sipariÅŸinizin kargoya verilmesinden itibaren 1-5 iÅŸ günüdür*. SipariÅŸiniz, belirttiÄŸiniz teslimat adresinde size veya sizin belirttiÄŸiniz kiÅŸiye teslim edilir. SipariÅŸlerinizin teslimatı Yurtiçi Kargo firması tarafından yapılmaktadır. 

* Sevk adresi olarak girdiğiniz adres, köy, kasaba veya adalar bölgesinde ise veya kargo firmasının dağıtım alanı dışında olan bir bölgede ise paketiniz vaat edilen süre içinde size ulaşmayabilir. Belirtilen teslimat süresi tahmini teslimat süresidir. Kargo firmasındaki yoğunluk ve ön görülemeyen, mücbir sebeplerden dolayı bu sürelerde değişiklik olabilir. Servis günlerini ve daha fazla bilgiyi ancak kargo firmasından öğrenebilirsiniz.

KARGO TAKÄ°BÄ°
SipariÅŸinizin durumunu "Hesabım" baÅŸlığı altında yer alan "SipariÅŸlerim" sayfasında görebilirsiniz. "Tedarik sürecinde" ifadesi sipariÅŸinizdeki bir ya da daha fazla adet kalem ürünün henüz hazır olmadığını ve depodan bize ulaÅŸması için beklediÄŸimizi ifade eder. "SipariÅŸiniz Hazır" ifadesi sipariÅŸinizin toplanıp paketlendiÄŸini ve faturası ile birlikte kargoya verilmek için beklediÄŸini ifade eder.  "Kargoya verildi" ifadesi sipariÅŸinizin firmamızdan kargo firmasına verildiÄŸini ifade eder.

EKSÄ°K VE HASARLI ÃœRÃœNLER
Paketinizi kargo firmasından teslim alırken mutlaka kontrol ediniz, üzerinde hasar olduÄŸunu tespit ederseniz kargoyu getiren görevlinin yanında paketi açıp hasarla ilgili tutanak tutturmanız gerekmektedir, hasarı telafi edebilmemiz için bu iÅŸlem gereklidir. 

Teslim aldığınız ürünler kargodan eksik çıkarsa "Ä°letiÅŸim" sayfamızdan sipariÅŸ numaranızı içeren ve durumu anlatan bir e-posta gönderebilirsiniz. Size en kısa sürede konuyla ilgili cevap verilecektir. Dilerseniz 05331343030 numaralı telefondan müşteri hizmetleri yetkilimizle görüşebilirsiniz.
Paketinizi teslim aldıktan sonra ürünlerde herhangi bir sorun tespit ederseniz, sorunlu ürünlerle ilgili fotoğraf çekerek durumu anlatan bir email atabilirsiniz ve bizi konuyla ilgili telefonla arayabilirsiniz. Sorunla ilgili size en kısa sürede geri dönülecektir.